Overvejer I at opgradere til Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management?

Bestil vores gratis bog

Markedets stærkeste ERP-system til optimering af forsyningskæden

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management er markedets stærkeste ERP-løsning til optimering og styring af forsyningskæden, specielt velegnet til større virksomheder inden for avanceret logistik og produktion.

For mange virksomheder betyder en opgradering til Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management en digital styrkelse, som er med til at optimere hele forsyningskæden i forretningen, øge bundlinjen og fremtidssikre på en række områder. 

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management giver de bedste systemmæssige forudsætninger for at automatisere og strømline processer i forsyningskæden. Bedre planlægning af logistiskprocesser samt bedre overblik fra ordreafgivelse til lagring, transport og endelig levering, er nogle af de klare fordele, som vil kunne måles på virksomhedernes bundlinje.

Samtidig giver systemet et bedre indblik i og overblik over forretningens mest kritiske processer i forsyningskæden for at understøtte en mere proaktiv drift. 

I en bog - den første af sin slags på dansk - giver vi et udførligt indblik i de primære processer, som Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management understøtter og effektiviserer sammenlignet med tidligere Dynamics AX-versioner.

Bestil bogen gratis nederst på siden

Nyt navn, men stadig samme funktioner

Hvis du i forvejen er bekendt med Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations, vil du genkende de fleste funktioner i Dynamics 365 Supply Chain Management-applikationen. 

Microsoft Dynamics 365 Supply Chain Management var tidligere en del af Dynamics 365 for Finance and Operations-applikationen. Men i oktober 2019  blev Dynamics 365 for Finance and Operations opdelt i to separate applikationer, henholdsvis Dynamics 365 Supply Chain Management og Dynamics 365 Finance. Sidstnævnte applikation til styring af projekter og økonomifunktioner.

Tilsammen udgør de stadig Microsofts stærkeste ERP-system i markedet til mellemstore og store virksomheder fra 100 til over 1.000 medarbejdere.

Overvejer I at opgradere? Så læs vores bog først

Der er mange overvejelser at gøre sig, når man skal udskifte sit eksisterende ERP-system, og umiddelbart kan det være svært at overskue, hvilke muligheder og fordele en opgradering reelt kan tilbyde, og hvad det betyder for ens egen virksomhed.

Før navneændringen trådte i kraft i oktober 2019, lavede vi en bog om Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations med en introduktion til hvordan Microsofts største ERP-system kan optimere din forretning. Selvom Dynamics 365 for Finance and Operations er opdelt i to applikationer, er indholdet af bogen stadig aktuelt.

Helt konkret giver bogen et indblik i, hvordan Dynamics 365 Supply Chain Management og Dynamics 365 Finance kan optimere bl.a. følgende processer:

  • Salgsordre 
  • Indkøb
  • Lagerstyring 
  • Stamdata og produktion
  • Forsendelse
  • Projektstyring
  • Økonomi
  • Business Intelligence

Derudover får du en introduktion til Axcite Logistics, som er Bredana Axcites egenudviklede, og branchens stærkeste, modulløsning til virksomheder indenfor fremstilling, handel og distribution.

Vi giver også gode råd om opgradering til det nye system, som forhåbentlig kan hjælpe jer i beslutningsprocessen. Endeligt kan du læse om Bredana Axcite, og nogle af de kunder, som vi samarbejder med.

Du kan bestille dit eget eksemplar af bogen, som vi sender til dig uden beregning, hvis du er ansat i en virksomhed, som systemet er relevant for.

Bestilling af bogen Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations

Bogen sendes uden beregning, hvis du er ansat i en virksomhed, som bogen er relevant for.

Ved tilmelding til webinaret, tilmeldes du samtidig Bredana Axcites nyhedsbrev, som udsendes 10-12 gange om året. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

keyboard_arrow_up