Bredana Axcite ansætter marketingchef

September 2020

Bredana Axcite oplever en solid vækst, og har derfor valgt at ansætte en ny marketingchef som led i strategien om at styrke Bredana Axcites position i markedet.

Bredana Axcite har fået tilført nye marketingkræfter i kraft af Signe Møller Roholt, 35 år. Som marketingchef får hun ansvaret for Bredana Axcites kommunikations- og marketingaktiviteter.

Signe er uddannet cand.mag. i medievidenskab fra Aarhus Universitet, og kommer fra en stilling som marketingchef for Jyllands-Posten, hvor hun bl.a. har været ansvarlig for udvikling af marketing- og salgskampagner.

Signe skal være med til at øge opmærksomheden af Bredana Axcite i kundernes bevidsthed gennem en integreret marketingindsats, og sikre, at Bredana Axcite markedsføres i relevante kanaler for relevante målgrupper.

”Som marketingansvarlig er det jo en fornøjelse at få lov til at markedsføre et brand, som har en god, sammenhængende og reel fortælling hele vejen rundt," siger Signe.

"Hos Bredana Axcite kommer jeg til at arbejde i et professionelt IT-hus, som med vores forretningsforståelse, rådgivning og egenudviklede løsninger, har en unik tilgang til at optimere vores kunders forretningsprocesser på. Det skal vi naturligvis gøre endnu mere opmærksom på, og jeg glæder mig til at komme i gang.” 

Privat bor Signe i Viby J sammen med sin mand, Ulrik, og deres to piger, Agnes på 4 år og Karla på 1 år.

keyboard_arrow_up