AXCITE SERVICE MANAGEMENT

Application Lifecycle Management for Dynamics 365 Unified Operations

Tre forskellige slags serviceaftaler

Vi tilbyder tre slags serviceaftaler; Gold, Silver og Bronze. Det giver dig mulighed for at vælge den løsning, der passer dig bedst. 

Ydelse

Gold

Silver

Bronze

Deltagelse på fælles månedlig overordnet online præsentation af nye features fra Microsoft, tredjepartsleverandører og Axcite (ca. en halv time)

Inkluderet

Inkluderet

Inkluderet

Månedlig kundeindividuel online drøftelse af nye features med den kundeansvarlige (typisk et par timer)

Inkluderet

Inkluderet

Inkluderet

On-site workshops med valgfrie temaer (dagene kan ikke opdeles eller anvendes til hotline)2 dage per måned1 dag per måned8 dage per år
Opgradering af Dynamics 365, Axcite moduler samt Bredana-godkendte tredjepartsmodulerInkluderetInkluderetInkluderet
Funktionssikring af at kundespecifikke tilpasninger stadig virker.InkluderetInkluderetUdføres efter regning
Løbende vedligeholdelse af udviklingsplatformen (Dev, test og build servere, VM, VS).

Inkluderet

Inkluderet

Udføres efter regning
Håndtering af tekniske problemer (synkronisering, database, rapporter, RSAT, batch, Azure og OS)

Inkluderet

Inkluderet

Udføres efter regning
Sikring af at kundens regressionstests gennemføres succesfuldt (forudsat at kunden har lavet RSAT)InkluderetInkluderetInkluderet
Sikring af at integrationssnitflader virker i Dynamics 365

Inkluderet  

Inkluderet

Udføres efter regning

Test af tredjepartsmoduler (Bredana Axcite-godkendte)InkluderetUdføres efter regningUdføres efter regning
Håndtering af ikke-Bredana Axcite godkendte tredjepartsmodulerUdføres efter regningUdføres efter regningUdføres efter regning
Udvikling af regressionstestsUdføres efter regningUdføres efter regningUdføres efter regning
End-to-end test af egne arbejdsgange og endelig signoff

Kundens opgave

Kundens opgave
 

Kundens opgave
 

Priseksempel

85.320,-63.200,-33.180,-

 

Hvad er ikke inkluderet i Axcite Service Management-aftalen?

  • Hotline samt almindelig konsulentarbejde
  • Håndtering af fejl i standardløsningen, herunder afrapportering til Microsoft og andre

Ingen uforudsete udgifter, altid fast kendt pris

En Axcite Service Management-aftale har en fast kendt pris pr. måned, uanset om den enkelte månedsopgradering er simpel eller kompleks. Gynger og karruseller fordeles således ud over året, og man får som kunde en stabil omkostningsstuktur for opgaven.

Aftalen er prissat ud fra en formel baseret på antal brugere, antal regnskaber samt antal moduler, integrationer og programtilpasninger, der er inkluderet i løsningen. Bortset fra en almindelig årlig indeksregulering, ændres prisen således kun, hvis disse parametre ændrer sig.

Ønsker du et uforpligtende tilbud?


Ønsker du et uforpligtende tilbud?

For at vi kan beregne en pris, bedes du indtaste:

  • Antal brugere
  • Antal regnskaber
  • Antal tillægsmoduler
  • Antal tilpassede AOT-elementer

Vi vender hurtigst muligt retur til dig. 

keyboard_arrow_up